UZŅĒMUMA STRATĒĢIJA



Uzņēmums “Divi A” nākotnē plāno palielināt savu uzņēmējdarbību, tāpēc mēs konkretizējam savus uzdevumus, kas kopumā norāda uz tiešajiem uzņēmuma mērķiem:
· peļņas gūšana,
· pietiekama skaidras naudas uzkrāšana uzņēmuma darbības turpināšanai,
· sabiedrībai nepieciešamo pakalpojumu sniegšana,
· pirmrindas pozīciju iekarošana tirgū,
· optimāla pircēju pieprasījuma apmierināšana,
· papildu darbavietu radīšana
Šai biznesa plānā tiek apskatīts uzņēmuma izaugsmes posms. Ar šo ceļojošo veikalu darbību mēs vēlamies sevi pieteikt tirgū, iepazīstināt patērētājus ar sevi, savu kultūru un mūsu uzņēmuma politiku, un tā ir:  vienmēr ļaut pircējam pašam noteikt mums mūsu biznesu, ņemot vērā mūsu uzņēmuma stiprās un vājās puses. Tāpat mēs vēlamies uzkrāt darba pieredzi un palielināt materiālo bāzi, uz kuras pamata veidot uzņēmuma struktūru, kas mums ļaus iekarot pirmrindas pozīcijas tirgū. Tādēļ mēs plānojam nākotnē palielināt ceļojošo veikalu skaitu līdz 6 veikaliem, kas dos mums iespēju katru dienu apkalpot savus pircējus un samazināt konkurentu ietekmi uz mūsu uzņēmumu, jo mēs būsim lielākais uzņēmums ceļojošo veikalu vidū un mēs būsim visur, kur pēc mūsu pakalpojumiem būs pieprasījums. Tādā veidā mēs plānojam sasniegt tādu ieņēmumu līmeni, kas mums ļaus iegādāties stacionārus veikalus un veidot paralēli ceļojošo veikalu tīklam otru tirdzniecības līniju. Mūsu mērķis ir apmierināt pēc iespējas vairāk pircēju un viņu vajadzības.
Iegūstot savā īpašumā stacionārus veikalus un veidojot lielāko ceļojošo veikalu tīklu, mēs plānojam sekmīgi konkurēt ar pārējiem uzņēmumiem un iegūt līderu pozīcijas savā tirgus daļā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru