KAS TAD ĪSTI IR REKLĀMA?





Reklāma ir informācijas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu
interesi, padarītu kautko populāru. Reklāmai tiek izmantota prese, kino,
televīzija, radio, vitrīnas, plakāti, izkārtnes, preču iesaiņojums,
preču un firmas zīmes. Visvairāk ir izplatīta tirdzniecības reklāma.
("Skaidrojošā vārdnīca", RTU, izdevniecība "Solvita", Rīga 1994).

Reklāma ir īpašs komunikācijas veids, ko personas vai firmas izmanto
informācijas izplatīšanai ar maksas līdzekļu palīdzību.
(Kotler P. "Marketing Management", Seventh edition, New Jersey 1989).

























Reklāmas dažādie veidi.

1. Personāžu izmantošana.

Amerikāņu un austriešu pētījumu rezultāti rāda, ka pašu lielāko
pievilcību reklāmai piešķir skaistas sievietes līdzdalība reklāmā:

v vīrietis pēc savas dabas nevar neskatīties uz skaistu sievieti;

v sieviete arī ievēros: salīdzinās ar sevi, novērtēs, apspriedīs,
iespējams nosodīs, iegāāsies pati šo preci vai pakalpojumu.

REKLĀMAS DALĪBNIEKU IEDALĪJUMS PĒC TO PSIHOLOĢISKĀS IETEKMES UZ
PATĒRĒTĀJU

1. SKAISTAS SIEVIETES
2. BĒRNI
3. LAMĪGAS UN PIEVILCĪGAS ĢIMENES
4. DZĪVNIEKI, ĪPAŠI MĀJDZĪVNIEKI
5. VĪRIEŠI

   Ieteikumi modeļu veidošanai:

v jāizmanto izteiksmīgi modeļi;
v     modeļu izskatam un darbībai ir jābūt nedaudz nenoteiktiem
(noslēpumains izskats), lai liktu padomāt, nedaudz pafantazēt, domās
paturpināt sižetu;

v obligāts ir nosacījums. lai modelis ar savu izskatu un izturēšnos (arī
mīmiku) veicinātu pozitīvu emociju rašanos, radītu pozitīvu noskaņojumu
uzmanības piesaistīšanai.

2. Paradoksu un humora izmanošana reklāmā.

v humora savdabība ir tā, ka atšķirībā no citām komiskām formām, tas
ļauj redzēt:
Ÿ pievilcīgo neizteiksmīgajā;
Ÿ lielo mazajā;
Ÿ nozīmīgo nenozīmīgajā.

v humors ir saistīts ar patīkamām, pozitīvām emocijām,

v humoristiski attēlojumi, stāsti, salīdzinājumi ļoti labi paliek
atmiņā,

v reklāmā humors bieži vien mijas ar paradoksālām situācijām, tad
iedarbības efekts ir vēl lielāks (sākot ar pierastu lietu izklāstu,
autori negaidīti piedāvā savādāku - nepierastu, netradicionālu
atspoguļojumu, kas ar humora palīdzību efektīvi parāda preces īpašības),

v strauja izjūtu maiņa atklāj patēŗetājam jaunas, līd šim nezināmas
vērtības un rosina vēlmi pēc tām, bet, savukārt, humors palīdz fiksēt
uzmanību un atsaukt atmiņā svarīgāko informāciju.

3. Personiska uzruna reklāmās.

Uzruna tiek adresēta tieši, katram personīgi. Atsauksmes uz šādu reklāmu
ir daudz lielākas.

v personīgajai uzrunai reklāmā obligāti jārosina uz aktīvu darbību:
Ÿ nopērciet;
Ÿ paņemiet;
Ÿ pamēģiniet;
Ÿ vai Jūs jau nopirkāt?
Ÿ vai Jūs jau redzējāt?
Ÿ nepalaidiet garām savu iespēju utml.



v izmantojot šādu uzrunu, tomēr nedrīkst par "norādošo pirktu", jo tas
neapzināti tiek uzņemts kā psiholoģiskais spiediens, kā ielaušanās
personiskajā dzīvē.

4. Šokējošās situācijas reklāmās:

v spēcīgs psiholoģiskais pagrieziens. Spēle ar cilvēku jūtām, lai
veiksmīgi realizētu preci,

v izmantojot reklāmās šo metodi ir jābūt ļoti uzmanīgiem. Izraisot
nepatīkamas emocijas uzmanības pievēršanai, nepieciešams momentāli
norādīt savu attieksmi jeb nostāju un ieņemt līdzjūtības, riebuma
pozīciju. Pasvītrot savu nostāju, labo attieksmi, gaišās jūtas - tikai
tā patērētājus var rosināt uz vēlamajām darbībām.

5. Sižetu oriģinalitāte reklāmā:

v nestandarta situāciju, savdabīga darbība, nepierasts lietu
atspoguļojums labi piesaista uzmanību,


v veiksme tiek sasniegta, pateicoties gaumīgumam, izteiksmīguma,
lakonisma savienojumam.

6. Lietu perfektums un izteiksmīgums reklāmā.

v ļoti izteiksmīgam ir jābūt preces modelim reklāmā, bet ne obligāti
dzīvē:

v pielietojot šādu metodi, uzsvērts nav tikai preces perfektums, bet arī
modeļi.

Psiholoģiskās iedarbības metodes izvēles galvenais kritērijs ir spēja
aizraut cilvēka iztēli.




REKLĀMAS MĒRĶIS.

Pierādīt patērētājiem, ka viņiem tiek piedāvāts tieši tas produkts, ar
kura palīzdību būs iespējams veiksmīgi risināt sadzīves problēmas.

Reklāmas mērķu vispārējā klasifikācija.

1)Informējošā reklāma:
Ÿ informē pircējus par jaunām precēm;
Ÿ piedāvā jaunus preču pielietošanas veidus;
Ÿ infiormē pircējus par jaunām cenām;
Ÿ izskaidro atsevišķu preču nepieciešamību;
Ÿ apraksta iespējamos pakalpojumusl
Ÿ koriģē maldīgus pircēju iespaidus;
Ÿ veido priekðstatu par firmu;
Ÿ samazina pircēja "riska bailes".
Pamatā tiek izmantota jauno preču sākotnējās virzīšanas posmā, kad prece
ir tikko parādījusies tirgū. Pamatuzdevums ir izveidot pirmo
pieprasījumu pēc šīs jaunās preces.

2)Pārliecinošā reklāma:
Ÿ veido pārliecību par noteiktas preču zīmes priekšrocībām;
Ÿ maina pircēju priekšstatus par preces īpašībām;
Ÿ pārliecina pircēju par tūlītēju pirkuma izdarīšanu;
Ÿ pamato preces aktualitāti (modi);
Ÿ aicina iozvēlētis arī citas šī firmas preces.
Ir svarīga tajā posmā, kad sākas konkurences cīņas ar citiem ražotājiem.
Šājā gadījumā bieži vien reklāmai ir salīdzinošs raksturs. Tiek
uzsvērtas noteiktas preces priekšrocības, salīdzinājumā ar citām tās
pašas grupas precēm. Ir viens obligāts nosacījums: reklāmā NEDRĪKST
konkrēti salīdzināt savu preci ar konkurentu precēm (precīzi nosaucot
konkurentu firmu un preci, ar ko salīdzināt).

3)Atgādinošā reklāma:
Ÿ atgādina pircējam, ka prece būs viņam vajadzīga tuvākajā laikā;
Ÿ atgādina, kašo preci var nopirkt;
Ÿ saglabā pircēja atmiņā par preci pēc sezonas beigšanās;
Ÿ saglabā pircēju atmiņā preces priekšrocības.
Ir jālieto, kad prece jau ir labi zināma. Pircēji to labprāt pērk. Tā kā
tirgū regulāri parādās arvien jaunas preces, pircējiem var "aizmirsties"
vecās preces īpašības. Viņi var sākt pārbaudīt jaunās preces. Lai tā
nenotiktu, firma laiku pa laikam atgādina par savu darbību un preču
labajām īpašībām.

Kā pievērst uzmanību un radīt interesi par reklāmu?

Pastāv nosacīta formula, kuru izmanto, lai atbildētu uz šo jautājumu:

Uzmanība             A             Attention
Interese  I              Interest
Motivācija            M            Motivation
Vēlme    D             Device
Rīcība    A             Action

AIMDA ir darbības programma, kas ierosina reklāmas veidotājus risināt
sekojošus jautājumus: kā pievērst uzmanību reklāmai? Kā radīt interesi
par reklamēto preci? Kā rosināt patērētāju sākt rīkoties? Lai ievērotu
mērķi, ir jāievēro šī darbību secība:

v sākumā ir jāpiesaista uzmanība;
v jārada interese par preci vai pakalpojumu;
v jāliek atcerēties, "jāiedveš" uzticība;
v jārosina vēlme preci vai pakalpojumi iegādāties;
v jāpanāk, lai patērētājs preci iegādājas.

Galvenie patērētāju rīcības motīvi.

1. Utilitārie jeb fizioloģiskie motīvi:
Galvenais ir preces lietošanas faktors, t.i., pirmajā vietā izvirzās
prece drošība, ekonomiskums un vienkāršība lietošanā.

2. Estētiskie jeb emocionālie motīvi:
Galvenais ir preces izskats. Tad reklāmas uzdevums ir parādīt preces
estētiskās īpašības un īpatnības (Piem., mūsdienīgs dizaina risinājums,
līniju vienkāršums, skaistums, harmonija). Reklāmā tiek uzsvērta
izsmalcināta gaume vai sudrabaini toņi. Valda vispārējs uzskats, ka
cilvēka izvēle parāda viņa gaumes līmeni.

3. Prestiža jeb cieņas motīvi:
Paaugstinoties dzīves līmenim, pieaug prestiža motīvu ietekme. Reklāmai
tie jāuzsver.

4. Atdarināšanas motīvi:
Preces reklamētāji var būt populāri sportisti, aktieri, mūziķi utt. Tādā
gadījumā daudzi patēŗetāji šo preci pērk tādēļ, ka to pērk viņu elks.
Populāras personas ieteikums ir savā ziņā pateikšana priekšā, kas
atbrīvo no vajadzība domāt un izlemt pašam.

5. Tradīciju jeb ieradumu motīvi:
Galvenais ir nacionālo un kultūrvērtību respektēšana un to īpatnības.
Reklamējot preci jebkurā valstī, iesaka izmantot šīs valsts nacionālās,
kā arī karoga krāsas (ja nevar, tad vismaz līdzīgus toņus).

Reklāmas līdzekļu klasifikācija.

DEKORATĪVIE LĪDZEKĻI              PRIEKŠMETISKIE LĪDZEKĻI
vitrīnas  suvenīri
plaukti   davaniņas
skatlogi  preču paraugi
tīrība veikalā        iesaiņojums
speciālie firmu plaukti        manekeni
               
AKUSTISKIE LĪDZEKĻI  VIZUĀLIE LĪDZEKĻI
mutiskā reklāma diapozitīvi
muzikālā reklāma               TV reklāmas klipi un filmiņas
               
GRAFISKIE LĪDZEKĻI    PASĀKUMI
katalogi pārtikas preču degustācija
brošūras jauno preču demonstrējumi
kalendāri               modes skates
afišas     firmu apmeklējumi
sludinājumi           reklāmas uzvedumi
avīžu pielikumi    tirdzniecība kultūras pasākumos
sludinājumi           līdzdalība bērnu svētkos
gaismas reklāmas                sporta sacensību organizēšana
reklāmas lapiņas karnevālu organizēšana



Kā radās reklāma?

                Reklāmas radās kā dabiska nepieciešamība, lai varētu pavēstīt citiem
cilvēkiem kādu savrīgu ziņu. Kairas arheoloģijas muzejā atrodams 2500
gadus vecs akmens, uz kura var izlasīt sekojošo: "Es, Rinoss no Krētas
salas, skaidroju sapņus". Tas ir viens no vissenākajiem reklāmveida
tekstiem pasaulē.

                Savukārt Londonā glabājas kāds Ēģiptes papiruss, kura hieroglifi vēsta,
ka tiek pārdots vergs. Arī Mezopotāmijā vīna, labības un lopu
tirgotājiem bija akmenī vai kokā izcirsti spiedogi jeb pirmās "preču
zīmes".

                Afišu pirmsākumi savukārt meklējami Senās Grieķijas teritorijā. Senajā
Romā reklāmas rakstura sludinājumus rakstīja uz nobalsinātas sienas, kas
bija sadalīta taisnstūra laukumos, kuros katrs varēja ierakstīt savu
sludinājumu.

                Tā kā agrajos viduslaikos pamatā pastāvēja naturālā saimniecība,
tirdzniecība bija ļoti vāji attīstīta, valdīja vispārējs analfebētisms,
tad arī reklāmas attīstība praktiski nenotika. Reklāmas vēsturē to sauc
par "tukðo" periodu.

                Līdz ar Renesances laikmeta sākumu un kapitālistisko attiecību
veidošanos radās vajadzība ne tikai pēc mutvārdu sludinājumiem, bet arī
pēc rakstiskiem sludinājumiem. Pirmo iespiesto sludinājumu ir izdevis
angļu tipogrāfs Viljamss Kekstons 1473. gadā. Tajā tika pavēstīts par
Bībeles izdošanu. Tas bija svarīgs solis reklāmas attīstībā, jo šīs
reklāmas lapiņas varēja nogādāt uz jebkuru pilsētu, vai valsti.
               
                Sākot no 17. gadsimta, sludinājumus Anglijā sāka publicēt nedēļas
"merkuros"- tirdzniecības un citu jaunumu avīzēs. 1625. gadā tur tika
ievietota pirmā reklāma. Tā piedāvāja visiem, kas vēlas, no R-Indijas
saņemt tēju.

                18. gadsimta beigās - 19. gadsimta sākumā notika t.s. rūpnieciskā
revolūcija - pāreja uz mašinizētu lielražošanu. Tas sekmēja reklāmas
attīstību tik lielā mērogā, kāds vēl pirms dažiem gadu desmitiem varēja
likties pilnīgi neticams.

                19. gadsimta sākumā franču izdevējs E. Žirardēns pasludināja principu,
saskaņā ar kuru lasītājam ir jāapmaksā tikai avīzei nepieciešamais
papīrs, tās iespiešana un izplatīšana. Visus pārējos lizdevumus viņš
paredzēja segt ar līdzekļiem, kas saņemti no reklāmas izvietotājiem. Tas
staruji samazināja vienas avīzes eksemplāra cenu, un avīzes kļuva
pieejamas daudziem cilvēkiem. Rezultātā pieauga avīžu tirāža. Līdztekus
reklāmai avīzēs šāda veida aludinājumis ar vien biežāk sāka parādīties
ielās. Tos izlīmēja uz māju sienām, tādejādi krietni tika izbojātas ēku
fasādes glītais noformējums, bet varas ietsādēm pietrūka spēka novērst
šo darbību. 1850. gadā Berlīnes ielās parādījās "Litfasa stabiņi", kas
savu nosaukumu iegauva no to autora uzvārda - tipogrāfijas īpašnieka.
Neparastā parādība sākumā izraisīja lielu jautrību, taču reklāmas devēji
uz šiem stabiņiem labprāt līmēja savus sludinājumus. Rezultātā vairāk
netika bojātas ēku sienas.  Litfass bija pirmais cilvēks, kuram uzticēja
Prūsijas galvaspisētā pārvaldīt visas reklāmu lietas.

                Šajā laikā no Ritumeiropas neatpalika arī Krievija. 1897. gadā
Pēterburgā tika sarīkota pirmā tirdzniecības plakātu izstāde, kurā
demonstrēja vairāk kā 700 dažādu plakātu no dažādām valstīm. 1908. gadā
sāka iznākt pirmais teorētiskais un praktiskais reklāmas  žurnāls
"Reklamētājs", kura vēlākais nosaukums bija, "Tirdzniecības pasaule".
Pirmā pasaules kara sākumā reklāma kļuva par "tehniku, zinātni un
profesiju", tā ir teikts kādā no ekonomikas klasiķu darbiem.

                Par tā laika reklāmu ir izteicies krievu rakstnieks Aleksejs Verigins:
"Vārds "reklāma", ko krieviski nav iespējams pārtulkot, pie mums skan
gandrīz kā lamu vārds. Mūsu publika jau izsenis ir paradusi reklāmu
identificēt ar visneglītakajiem paņēmieniem, uz ko spējīgi alkatīgi un
iedzīvošanās kāri cilvēki". (1989.g)

                Bet, lūk, kā reklāmu raksturo mūsdienu amerikāņu rakstnieks Vens
Pakards: "Mūsu ārkārtīgi ražīgā ekonomika prasa, lai mēs preču
izpirkšanu un izmantošanu pārvērstu par rituālu, lai mēs meklētu, savu
garīgo vajadzību apmierinājumu dažādu preču patērēšanā. Mums arvien
vairāk vajag patērēt lietas, uzkurināt nepieciešamību pēc tām, novalkāt
tās, aizvietot tās ar jaunām un atsacīties no šīm jaunajām mantām vēl
jaunāku mantu dēļ". Viņam piebalso ievērojams sociologs profesors
Dž.Geltbreits: "Ir nepieciešams, lai katra jauna prece padarītu
iepriekšējo preci par zināmu kuriozu, lai tā savu īpašnieku, kurš to
iegādājies un izmanto, padarītu smieklīgu citu ļaužu acīs…"

Modernie reklāmas izvietošanas veidi.

Ar ko reklāma Internetā atšķiras no
klasiskajiem                                 reklāmas veidiem?

Izvietojot reklāmas bannerus Internetā ir iespējams precīzi uzzināt, cik
daudz cilvēku ir redzējuši un cik daudz ir atsaukušies uz šo reklāmu.
Tas ir ekonomiski izdevīgi, jo                          maksa par
reklāmu Tīkla serveros tiek aprēķināta tikai par reālo kontaktu skaitu.
Vēl viena priekšrocība ir tā, ka reklāma                        
Internetā ir viegli pieejama jebkurā diennakts laikā, jo atrodas vienā
un tajā pašā vietā 24 stundas diennaktī. Šāds                    
reklāmas veids ļauj nodibināt personisku kontaktu ar katru lietotāju,
tai pat laikā nekļūstot uzbāzīgiem, jo katram cilvēkam ir brīvi
iespējams izvēlēties, cik daudz un tieši ko skatīties un lasīt. Nozīmīgi
ir arī tas, ka Internetā reklāma var tikt parādīta tikai tiem cilvēkiem,
kas konkrētajā laika brīdī interesējas par konkrētu produktu klāstu,
piemēram, vienā tajā pašā serverī var atrasties naktskluba un
datorsalona reklāmas, pieņemot, ka pirmā reklāma parādās vēlās
pēcpusdienās, bet otra - darba dienu rītos. Šādu automatizētu reklāmas
banneru nomaiņu, detalizētu atskaiti par izvietošanas rezultātiem
jebkurā no serveriem nodrošina Mediaparka Interneta reklāmas sistēma.
Šīs sistēmas programmatūra sniedz iespēju arī reklāmdevējiem, izmantojot
noteiktu paroli, sekot reklāmas izvietošanas gaitai un rezultātiem.

Reklāmas izcenojumi.

NRA reklāmas speciālistu grupa pērn un šogad realizējusi 103 projektus
un 78 informatīvas akcijas sadarbībā ar partneriem
("Latvijas Balzams", "Turība", "Cido", "Zemgales nafta", "Staburadze",
"GP-Ādaži", "Berlat", "House of Prince" u.c.).



NRA piedāvā jaunus pakalpojumus:

Reklāmas un informatīvās reklāmas izvietojums avīzes reklāmas
tematiskajā lappusē (Latvijā ražotas preces tematika,
kādas konkrētas nozares vai darbības virziena tematika un atbilstoša
paskaidrojoša informācija par precēm vai    pakalpojumiem).
Informatīvās reklāmas publikācijas biznesa, vizītkartes vai kādā citā
avīzes lappusē (reklāmas pasūtītāja ražotās preces
kvalitāte, konkurētspēja, cena, atbilstība tirgus prasībām, konkursu
organizācija).
Pielikumā "Tālrāde un Tāldzirde", pateicoties krāsu iespiedtehnikas
augstajai kvalitātei, reklāma gūst ne tikai
informatīvu, bet arī spēcīgu emocionāli psiholoģisku efektu. Pielikumā
"Mēs esam ģimene", kas iznāk sestdienās un
guvis plašu lasītāju interesi, reklāmu un informatīvo reklāmu iespējams
izvietot 16 lappusēs, atbilstoši pielikuma
tematiskajam sadalījumam (praktiski padomi, veselība, dāmām un kungiem,
nebaidieties no auto, izklaide un konkursi
u.c.).

Reklāmas laukumu izcenojumi.

Reklāmas un reklāmraksti (Ls par 1 cm2)

Iekšlapās, blokā - 0,75 Ls
Pirmajā lappusē - 2,50 Ls
Pēdējā lappusē - 0,90 Ls
Izvēloties konkrētu, īpašu reklāmas vietu +15%
Minimālais laukums - 20 cm2
Krāsu reklāmas (Ls par 1 cm2) cena vidēji 1,25 Ls.

Reklāmas maketi jāiesniedz trīs dienas iepriekš!

Steidzamos gadījumos reklāmu var ievietot arī ātrāk!
Tādā gadījumā reklāmas maksa par 15% dārgāk.

Reklāmas pielikumos (Ls par 1 cm2)

Trešdienās - "Likumi un lēmumi"
Ceturtdienās - "Hedvigas kundzes avīze"
Piektdienās - "Tālrāde, tāldzirde"
Sestdienās - "Mēs esam ģimene"
- iekšlapās, blokā - 0,75 Ls
- pirmajā lappusē - 1,0 Ls
- pēdējā lappusē - 0,80 Ls



Maksas atlaides

    No 200 Ls - 5%
    No 300 Ls - 10%
    No 500 Ls - 15%
    No 1000 Ls - 20%

Par vienas reklāmas atkārtojumu piecas reizes - sestā publikācija par
brīvu!

Pilns lappuses apdrukājamais laukums avīzē - 390x505 mm.
Pie visām cenām + 18% PVN.

Ja reklāmas pieteikuma izstrāde un noformēšana Jums ir apgrūtinoša,
piezvaniet mums - mēs palīdzēsim!

(Sludinājumus un reklāmu pieņem reklāmas birojā:
Preses nama 1.stāvā 116. telpā, tel.463527, 463517, fax 463700.)

Reklāma uz telekartēm, uz taksofona displeja un taksofona kabīnēs.

                                 

Pēc klienta pieprasījuma Lattelekom izvieto reklāmu uz
TELEkartēm, taksofonos un taksofonu kabīnēs. Atkarībā
no klienta vēlmēm tiek piedāvāti pakalpojumi -
"Reklāma uz TELEkartēm", Reklāma uz taksofona
displeja", Reklāma taksofonu kabīnēs".

                                 

1 Reklāma uz telekartēm

Pakalpojums tiek sniegts pēc reklāmas devēja pieprasījuma un paredz tā
reklāmas izvietošanu uz Standarta TELEkartēm saskaņā ar Lattelekom
procedūru "Reklāma uz TELE kartēm, taksofonos un taksofonu kabīnēs"

2 Reklāma uz taksofona displeja

Pakalpojums tiek sniegts pēc reklāmas devēja pieprasījuma un paredz tā
reklāmas izvietošanu uz taksofona displeja "skrejošās rindas" veidā.
Reklāmas tekstam jābūt latviešu, krievu, angļu un vācu valodā, un tā
maksimālais garums katrā no šīm valodām ir 200 zīmes.

3 Reklāma taksofonu kabīnēs

Pakalpojums tiek sniegts pēc reklāmas devēja pieprasījuma un paredz tā
reklāmas plakātu izvietošanu taksofonu kabīnēs īpašā reklāmas laukumā.
Klients iegūst tiesības uz visu īpašā reklāmas laukuma platību.

Citi noteikumi:

Lattelekom klients nav tiesīgs pārdot vai izīrēt tam piešķirto īpašo
reklāmas laukumu (taksofonu kabīnēs) citām fiziskām vai juridiskām
personām.

INFO piedāvā.

Privātpersonām un organizācijām reklāmas izvietošanu teksta peidžeros.
Reklāma vai informācija tiek nosūtīta uz visiem INFO peidžeru sistēmas
teksta peidžeriem "NEC", "Scriptor" un "Advisor", speciāli noteiktā
vietā peidžerī.
Reklāmas tekstu izstrādā pasūtītājs vienā, divās vai trijās valodās
(latviešu, krievu, angļu).
Apmaksas noteikšanai vērā tiek ņemts garākais teksts, neatkarīgi no
valodas.
Reklāma tiek sūtīta pasūtītāja norādītajā laikā ( no plkst. 9:00 līdz
plkst. 20:00 ) un tiek saglabāta ēterā 24 stundas, respektīvi vienu
diennakti, šajā laikā, uz šo vietu netiek sūtīta cita informācija.


                                   

         Izmaksas:
1.Reklāmas nosūtīšana (trijās valodās), ja teksta garums līdz 200
simboliem:

    1 X ...Ls 40.-
    2 X ...Ls 60.-
    3 X ...Ls 90.-
    4 X ...Ls 120.-

Ja sūta vairāk par divām reizēm, tad katras nākamās reizes cena ir Ls
30.- .

  2.Atkarībā no teksta garuma:

200 - 280 simboli ...1.punkta cena + Ls 5.-
280 - 350 simboli ...1.punkta cena + Ls 15.-
350 - 400 simboli ...1.punkta cena + Ls 25.-

(1 simbols = burts, cipars, tukšuma zīme, punkts, komats utt.)

Visās cenās ir iekļauts 18% pievienotās vērtības nodoklis.

                                         S.O.S pakalpojums!
                                            (Bezmaksas)

Informācija par automašīnu, dokumentu vai priekšmetu zādzībām tiek
nosūtīta bez maksas.

Reklāmas piramīda.




(RD Media 1997)
REKLĀMAS PIRAMĪDA.
Šī ir demokrātiska sabiedrības aptauja par veiksmīgāko video, video
adaptāciju (video2), audio, vides un preses reklāmu
REZULTĀTI.
Septiņās dienās savāktās balsis nosaka reklāmas vietu iknedēļas
Piramīdā. Balsis tiek apkopotas piektdien plkst. 12, tabulas rezultātus
dzēšot, lai sāktu balsojumu nākamajās septiņās dienās. Piektdienas
vakarā LNT raidījumā Acs un avīzēs Diena, Fokuss, Čas var uzzināt 10
populārāko reklāmu topu katrā kategorijā, cik balsu katra no tām
ieguvusi, kādā vietā tās bijušas pirms nedēļas un cik nedēļas atrodas
tabulā.



3 komentāri:

  1. Reklāmas aģentūra Lattims piedāvā izdevīgus un interesantus risinājumus mūsu klientiem! http://lattims.lv/

    AtbildētDzēst
  2. SOLICITAR UN PRÉSTAMO

    Soy Clinton Brown, un prestamista de dinero privado que ofrece todo tipo de préstamos legítimos en todo el mundo con la aprobación del mismo día. Ofrezco todo tipo de préstamos al 3% de tasa de interés fija. Mi programa de préstamos es fácil y rápido, y mi Préstamo está 100% garantizado. Si usted está interesado, comuníquese con nosotros.

    Gracias.

    Correo electrónico: capitalfundings3@gmail.com

    Número: +1 951-356-1777

    Atentamente.
    Sr. Clinton Brown

    AtbildētDzēst
  3. SOLICITAR UN PRÉSTAMO

    Soy Clinton Brown, un prestamista de dinero privado que ofrece todo tipo de préstamos legítimos en todo el mundo con la aprobación del mismo día. Ofrezco todo tipo de préstamos al 3% de tasa de interés fija. Mi programa de préstamos es fácil y rápido, y mi Préstamo está 100% garantizado. Si usted está interesado, comuníquese con nosotros.

    Gracias.

    Correo electrónico: capitalfundings3@gmail.com

    Número: +1 951-356-1777

    Atentamente.
    Sr. Clinton Brown

    AtbildētDzēst