Ramdisk plus 9 review

Few months ago I bought this soft from SuperSpeed Software, Inc because I wanted really fast some good ram disk software after I bought 8GB ddr2 800mhz ram. So let's start with system setup:
******************************************
E6300: (old one 1.8ghz version)@2.8Ghz
RAM: AM1 8GB ddr2
VGA: GF 280GTX
MB: biostar Tforce 965pt with deluxe bios
HDD: Samsung HD160JJ ZM100-41 (160GB sata2)
OS: windows xp64
As you can see computer is not fastest one so I hope this will be truly average test.
*******************************************
THEORY
Solid State Disk VS Ram Disk
No games, I throw everything on table:

picture taken from wikipedia
(Best SSD are putted on PCI-E 2.0 ad it's max bandwidth (slot not ssd) is only 16GB/s and that kind of ssd's are much more $$$ per GB than ANY ram available, ok SSD can store bits without electricity, but who cares if computer is server and all backup system is totally automated!
------------------------------------------------------------------------------------
First things first!
In Ubuntu you can easy use build in ramdisk which is auto sizing and I think a little bit faster than any ramdisk on windows, but that's only my opinion, so don't fight with me! :) My pc is mostly for online gaming so I need to stick with windows. (For now)
------------------------------------------------------------------------------------
So firstly we easily install this ramdisk plus 9 and we come to part when we have to make ramdisk:

And that's all! We have new disk and it's fully operative. Let's do some tests!
synthetic bench:

You can't stop love ultra fast access times! :D


And real time tests:

You can see diference!
HDD=[SPLIT=34s,EXTRACT =33s]
RAM=[SPLIT= 6s EXTRACT = 4s ]

HDD install = 70s
RAM install = 34s

Thats a big CPU bottle neck, yeah multicore bottleneck :)


When it's loads you cant even move mouse, it means another bottle neck. Also recording software are crying about bottleneck.
conclusion
It's all about multicore suported software and multi multi core strong cpu's if that comes all together there gonna be uber speeds. Hey did you see that? My sub 100$ 8GB ram gets newest 100gbit ethernet bottleneck in theory! :D
PS. Sorry if some sentences look weird for you, English is not my native :D

UPDATE!
Little overclock

1 komentārs:

  1. Mana dzīve kļuva izpostīta, kad vīrs mani atsūtīja saiņot pēc 17 gadiem, kad esam kopā. Es biju apmaldījusies un bezpalīdzīga pēc tam, kad mēģināju tik daudz veidu, kā likt vīram mani atpakaļ. Kādu dienu darbā es biju prom, nezinot, ka man zvana mans priekšnieks, tāpēc viņš sēdēja un jautāja, kas tas ir. Es viņam pateicu un viņš pasmaidīja un teica, ka tā nav problēma. Es nekad nesapratu, ko viņš domāja ar to, ka mana vīra atgūšana nebija problēma, viņš teica, ka izmantoja burvestību, lai atgūtu savu sievu, kad viņa viņu pameta cita vīrieša dēļ, un tagad viņi ir kopā līdz šim, un sākumā es biju šokēta, dzirdot. tāda lieta no mana priekšnieka. Viņš iedeva man e-pasta adresi ar lielisko burvestību, kas palīdzēja viņam atgūt savu sievu, es nekad neticēju, ka tas darbosies, bet man nebija citas izvēles kā sazināties ar burvestību, ko es arī darīju, un viņš pieprasīja manu informāciju un mans vīrs, lai viņš varētu burvest, un es viņam nosūtīju sīkāku informāciju, bet pēc divām dienām mana mamma man piezvanīja, ka mans vīrs atnāca un lūdza mani atgūt, es nekad tam neticēju, jo tas bija kā sapnis, un es Man bija jāsteidzas pie manas mātes, un man par lielāko pārsteigumu mans vīrs nometās ceļos manā priekšā, lūdzot piedošanu, ka viņš vēlas, lai es un bērni atgrieztos mājās, tad es piezvanīju DR IREDIA par pēkšņu mana vīra maiņu, un viņš to izdarīja. skaidrs, ka mans vīrs mani mīlēs līdz pasaules galam, ka viņš nekad nepametīs manu redzi. Tagad mēs ar vīru atkal esam kopā un esam sākuši darīt patīkamas lietas, ko viņš līdz šim nav darījis, viņš mani iepriecina un dara to, kas viņam kā vīram ir jādara, bez kņadas. Tas viss, pateicoties DR IREDIA. Ja jums nepieciešama palīdzība saistībā ar laulību, lūdzu, sazinieties ar DR IREDIA, lai saņemtu palīdzību. Jūs varat sazināties ar viņu pa e-pastu:drirediaherbalhome@gmail.com Viņš ir uzticams cilvēks.

    AtbildētDzēst