Meitene, 12.g.v.
Dzīvo nelielā
lauku ciematā pilnā ģimenē, ir 5 jaunāki un vecāki brāļi un māsas. Ģimenes
materiālais nodrošinājums ir samērā zems. Mācās pamatskolas 5.klasē, sekmes
skolā ir samērā zemas. Skolā meitene rotaļājās ar citām metenēm.
Rezultātu analīze.
¨
Skala A
T=7,
kas liecina par atsaucības, sabiedriskuma, emocionalitātes dominēšanu.
¨
Skala B
T=3,
kas norāda uz samērā izteiktas konkrētās domāšanas tendenci, zināmām grūtībām
izprast abstrakto, nogurdināmību, kā arī pazeminātām sekmēm skolā, kas atbilst
patiesībai.
¨
Skala C
T=5,
kas nozīmē, ka nav pilnīgi pārliecināta par savām spējām, drīzāk tas norāda
uz jūtīgumu, pazeminātu
pašvērtējumu, iespējamām grūtībām jūtu
kontrolēšanā.
¨
Skala D
T=6,
kas norāda, ka meitenei tendence nedaudz nosliecās uz uzbudināmību, vieglu
satraucamību, aktivitāti, iespējams – nenoturīgu uzmanību.
¨
Skala E
T=1,
kas norāda uz atkarības, paklausības, piekāpības izteiktu dominēšanu.
¨
Skala F
T=4,
kas norāda uz piesardzīguma, apdomīguma, introspektīvisma, lēnīguma, tendences
uz raizēšanos pārsvara.
¨
Skala G
T=6, kas norāda uz tendenci izpildīt
pienākumus, godprātību, mērķtiecīgumu.
¨
Skala H
T=3,
kas norāda uz biklumu, kautrību attiecībā pret pieaugušajiem, kā arī jūtīgu
reaģēšanu pret pieaugušajiem ar ierobežotām interesēm.
¨
Skala I
T=7,
kas norāda uz noslieci pret jūtīgumu, atkarību, bagātu iztēli, mīlīgumu
uzvedībā un attiecībās, estētiskām interesēm.
¨
Skala O
T=7,
kas norāda uz noslieci raizēties, vainas apziņas, pesimisma, trauksmainības,
iespējams, vientulības un depresijas pārsvaru pār bezrūpību, pašpaļāvību.
¨
Skala Q3
T=7, kas liecina par samērā labu
paškontroli un samērā labi attīstītu
gribu, kā arī par samērā ātrām situācijas apgūšanas spējām.
¨
Skala Q4
T=5, kas nenorāda uz izteiktu
saspringumu, aizkaitināmību, bet tomēr minimālu tendenci uz šīm iezīmēm, kā arī
uz to, ka iespējams dotumi metenei ir, bet viņa tos neizmanto.
Kopsecinājums.
Ekstraversijas skalās neparādās ne
izteikta ekstraversija, ne intraversija, ar vienaudžiem meitene sevi “novērtē”
kā samērā sabiedrisku, bet ar pieaugušajiem atturīgu, bailīgāku. Lai arī arī ne
izteikts, bet tomēr parādās zināms trauksmes līmenis, parādās samērā pamanāma nelīdzsvarotības tendence.
Iezīmējās zināma atkarība no grupas,
pakļaušanās, pienākumu pildīšana, kas parasti raksturīgs metenēm.
Parādās tas, ka nav apdāvinātības iezīmju, ka dominē konkrētā domāšana un
raksturīgas viduvējas verbālajās spējas,
rezultāti norāda uz iespējamu zemu sekmību. Iespējamas zināmas grūtības
ar adaptēšanos. Neparādās delikventas uzvedības tendences.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru