Autors: Nezināms
uzpeldējis virs ūdens.
Prologs
Mēs dzīvojam pasaulē, kurā
notiek neticamas un pat fantastiskas lietas. Visapkārt mēs vērojam dzīvību. Par
to liecina dzīvnieki, putni, zivis un citas dzīvās radības. Dzīve eksistē
visur: gan Ziemeļpolā, gan tuksnešos, gan gaisā, gan kokos. Uz zemes dzīvība ir
daudzveidīga: tas visos izraisa izbrīnu. Vēl joprojām pastāv jautājums, kā
radusies mūsu planēta un visi tās iemītnieki. It sevišķi visus interesē
cilvēces rašanās cēloņi.
Daudzi cilvēkiem ir vienalga, kā viņi radušies, taču tā tas nav. Domas
kā cilvēks ir radies stipri ietekmē cilvēka turpmāko dzīvi.
Cilvēces
attīstības vēsture vēl joprojām nav noskaidrota. Tā ir mulsinoša, neatbilstību,
mīklu un interesantu faktu pārpilna. Vēl pagājušā gadsimtā daudziem, un it
īpaši baznīcas piekritējiem, bija neizprotama Darvinisma teorija, kura dažos
izraisīja izbrīnu un sašutumu. Tik viegli saprotamā un visiem pieņemamā
teorija, ka pasauli radījis Dievs, tika uzskatīta par vienīgo patiesību, kuru
sludināja baznīcās.
Tagad, uz 21. gadsimta sliekšņa, tika
radīta jauna teorija, kura nepiekrīt ne Bībeliskajai, ne evolucionārajai
teorijai. Šīs teorijas pamatprincips ir cilvēka rašanās no kosmosā.
Lai labāk un objektīvāk izvērtētu cilvēku izcelsmes cēloņus, aplūkosim
vairākas versijas: teorijas kurā zināms virzītājspēks un Čarlza Darvina
teorija, kuru dēvē par evolūcijas teoriju. Tas dod iespēju piekrist, apstrīdēt
daudzus faktus, vai arī salīdzināt versijas pēc vairākiem parametriem:
ticamības, objektivitātes. Noteikti eksistē arī citas versijas par cilvēka
izcelšanos.
KOSMISKĀ TEORIJA
KOSMISKĀS TEORIJAS
VISPĀRĒJAIS APRAKSTS
Kosmiskā
teorija vēstī par to, ka pirms daudziem gadu tūkstošiem uz Zemes ieradās
citplanētieši, ierīkoja eksperimentālo laboratoriju jūras dzelmē un
eksperimentējot ar ģenētisko materiālu radīja saprātīgu cilvēku. Kosmiskā
teorija pamatojas gan uz Bībeli (1.Mozus grāmatu Vecajā derībā, sauktu arī par Genesis),
gan uz citiem senajiem avotiem, kā arī uz arheoloģiskajiem izrakumiem.
Kosmiskās
teorijas piekritēji uzskata, ka Bībeles tulkojums kādu mēs to pazīstam, ir
neprecīzs, un tāpēc tas jāpārtulko no senēbreju valodas par jaunu. Pat pirmaijs
teikums “Iesākumā Dievs radīja debesis un zemi.” ir neprecīzs un pareizāk tas
būtu jātulko “No tā, kas iesākumā bija dievi (elōhīm) radīja debesis un zemi.” Tātad nekas netiek radīts no
nekā, bet jau no kaut kā esoša un to dara nevis viens Dievs, bet daudzi dievi.
Problēmas rodas arī ar 1.Mozus gr.1.n.2.p. “…un Dieva Gars lidinājās
pār ūdeņiem.”, kas oriģinālā skan “…un dievu šalkoņa (šņākoņa) lidinājās
pār ūdeņiem.” Iespējams, ka ar to tiek
domāts Visuma dievu kosmosa kuģis, kas
lidinājās virs ūdeņiem.
Citplanētieši ieradās uz Zemes un
uzbūvēja laboratoriju jūras dzelmē. Par to ir stāstīts 1.Mozus gr.1.n.6.p.: “Un
dievi ūdeņu vidū izveidoja cietu kupolu un atšķīra ūdeņus, kas bija virs kupola
no ūdeņiem, kas bija zem kupola.” Par šo kupolu Bībelē nekas konkrēts nav
teikts, bet tas ir pieminēts mūžsenajos tekstos, kurus Senās Izraēlas ebreji
uzskatīja par svētiem, bet kuri Vecajā derība netika ietverti. Tur teikts, ka
tas bijis caurspīdīgs, “trīs pirkstus” biezs un rūdīts ar “uguns spēku”, lai
varētu izturēt ūdens masu.
No sākuma ūdens bija gan zem kupola, gan virs tā. 1.Mozus gr.1.n.7.p.:
“Un Dievs izveidoja izplatījumu, lai tas šķirtu ūdeņus, kas bija zem
izplatījuma, no ūdeņiem virs izplatījuma.”
Tad Visuma dievi izsūknē ūdeni
no kupola, kas skaidri parādīts 1.Mozus gr.1.n.9.p.: “Un Dievs sacīja: “Lai
saplūst vienkopus ūdeņi, (..), lai sausa zeme tiktu redzama.”…” Visuma dievi
izaudzēja augus un stādus, un radīja Visuma dievi zem kupola arī spīdekļus
(prožektorus), lai tie šķirtu dienu no nakts un lai augi spētu augt. 1.Mozus
gr.1.n.11.p.: “Un tad Dievs sacīja: “Lai zeme izdod zaļu zāli, stādus, kas
nobriedina sēklu un augļu kokus, kas nes katrs savus augļus ar savu sēklu.””
Un tad dievi–citplanētieši nolēma radīt cilvēku. 1.Mozus gr.1n.26.p.:
“Un Dievs sacīja: “Darīsim cilvēku pēc mūsu tēla un mūsu līdzības”…” Šeit,
šķiet ir saglabājies fragments no oriģināla, kas ir pretrunā ar to, ka Bībeles
tulkotāji cilvēka radīšanu piedēvē vienam Dievam. Neiespējams ir arī tā
dēvētais pluralis majestatis, kuru
lietoja pagājušo laiku valdnieki, bet kurš Mozus laikā bija pilnīgi
nepazīstams, vai tā sauktā trīsvienība, kura radās Kristus laikā vai pat vēlāk
un oficiāli pasludināta pasludināts 325. gadā Mikejas koncilā.
Viņi radīja cilvēku mazā,
pārskatāmā un kontrolējamā pasaulē, kur viņus neviens nevarētu iztraucēt un kur
būtu iespējams izmēģināt dažādus variantus, un kur varētu mainīt dažādus
apstākļus, un kur ir vieglāk un ērtāk nekā atklātā, nemitīgi mainīgā vidē. Par
šāda varianta iespējamību liecina arī tas, ka Bībelē pasaules radīšana ir
aprakstīta tikai 6 dienu laikā, jo šādu kupolu ar augsti attīstītu tehniku un
plašām zināšanām fizikā ir iespējams uzbūvēt pāris dienās.
Tas, ka
Ieva radīta no Ādama ribas (1.Mozus gr.2.n.21.-22.p.) nevar uzskatīt par
neiespējamu, ņemot vērā, ka tā varētu būt tulkošanas kļūda, kur šumeru
ķīļraksta zīme “ti” ir pārtulkota par ribu, kaut arī tai ir otra nozīme – ”dzīvības
spēks”. Dzīvības spēks atrodoties šūnā. Gēns ir iedzimtības informācijas
nesējs. Pamatinformācija jau atrodas DNS molekulā. Ja tā tiek pārveidota
mākslīgu mutāciju ceļā ir iespējams mainīt iedzimtības informāciju. Tātad bija
iespējams ņemt kaut ko no Ādama DNS un izveidot sieviešu kārtas cilvēku.
Iespējams,
ka arī mākslīga apaugļošana ir aprakstīta Bībelē, bet pašreizējā tulkojumā tas
nav pat nojaušams 1.Mozus gr.4.n.25.p.: “Un Ādams vēlreiz atzina savu sievu, un
tā dzemdēja dēlu, to viņa nosauca vārdā Sets, jo: “Dievs man ir devis citu dēlu
pēc Ābela, jo to nokāva Kains.””, bet tulkojumā no oriģināla varētu skanēt
šādi: “Un Ādams vēlreiz atzina savu sievu, un tā dzemdēja dēlu, to viņa nosauca
vārdā Dēsts jeb Iedēstītais (Sets jeb Šets tulkojumā nozīmē “dēsts” jeb
“iedēstītais”), jo: “Dievs man ir iedēstīja svešu sēklu Ābela vietā, kuru
nokāva Kains.”” Šeit arī parādās divi dažādi avoti, viens trešajā personā, un
otrs pirmajā, kurš varētu būt senāks un pašas Ievas atstāstīts.
Arī
indiešu tekstos ir sastopami šādi apraksti, konkrētāk, senindiešu eposā
“Mahābhārta”, nodaļā ar nosaukumu “Nali un Djamanti” Valdniekam Bhimam tika
izpildīta viņa vēlēšanās iegūt pēctečus, tāpēc tāpēc dievu un cilvēku
starpnieks Rsi saņēmis no valdnieka sarakstu ar vēlamo bērnu aprakstiem, kuru
tālāk atdevis dievam Dhmanam. Dhamans savukārt pagatavojis “trīs zēnu un trīs
meiteņu pērlītes, pēckuru implantēšanas valdnieka sievai piedzima trīs zēni un
trīs meitenes. Netikai indiešu tekstos, bet arī šumeru takstos ir atrodams līdzīgs
gadījums. Gilmeš, kurš tikai vinu trešdaļu bijis cilvēks, bet pārējās divas
trešdaļas bijis dievs, žēlojies dievam Aruru un lūdzis sev līdzgaitnieku.
Daļēji
nav apstrīdama nepārtraukta atīstība no vienšuņa līdz cilvēka tiešajam sencim,
bet galvenā dilema ir lēciens šajā periodā, kurā rodas saprātīga būtne: homo sapiens.Pēc Kosmiskās teorijas
piekritēju domām par šo lēcienu ir atbildīgi Dievi no Visuma.
Bībelē arī vēstīts par šīs laboratorijas
iznīcināšanu un to indivīdu izglābšanu, kurus izvēlējušies dievi. Par tiem
kļuva dzīvnieku pāris no katras sugas un Noaha (Noāhs (Noa, Noass) senēbreju
valodā Nōāh – miers, mierinājums)
ģimene, kurš izglābās no abām pusēm izdarvotā šķirstā. Iepazīstoties ar šķirsta
izskatu, konstatējam, ka tas pēc pašreizējiem Bībeles tulkojumiem, drīzāk
līdzinās zemūdenei, nevis parastam kuģim – tas ir viscaur ūdensnecaurlaidīgs,
jo izdarvots no abām pusēm ar darvu. 1.Mozus gr.6.n.14.p.: “Taisi sev šķirstu
no sveķainiem skuju kokiem, ar nodalījumiem tev to šķirstu būs taisīt, un no
iekšpuses un no ārpuses tev to būs iztriept ar darvu.” Kad šķirstā tika
ievietoti visi nepieciešamie kuģniecības piederumi, tad tika atvērtas kupola
slūžas un ūdens kuģi izstūmis ārā. 1.Mozus gr.7.n.11.-12.p.: “…un tika atvērti
debesu logi (kupola slūžas). Un lietus lija pār zemi…” Uz neilgu laiku šķirsts
kļuvis pa zemūdeni un pēc tam
uzpeldējis virs ūdens.
Tātad Visuma dievi izvēlējās noteiktus cilvēkus un
dzīvniekus, kuriem ļāva izglābties, viss pārējais tika iznīcināts. Dievu-citplanētiešu
radītie cilvēki no ierobežotas pasaules jūras dzelmē tika izlaisti brīvībā, un
varēja sākt plašās zemeslodes apgūšanu.
Visuma dievi, citur sauti arī par “debesu dēliem”, mūsdienu skatījumā
nav pozitīvi tēli. Tie bija eksperimentētāji, kas radīja dzīvas būtnes,
novēroja tās un tad, bez kaut kāda pamatota iemesla izlēma, kuri eksemplāri
drīkst izdzīvot un kuri ir jāiznīcina. Viņu rīcība līdzīga mūsdienu zinātnieku
rīcībai, kur pret saviem izmēģinājuma trusīšiem neko nejūt.
KOSMISKĀS TEORIJAS
PIERĀDĪJUMI
Ir pierādīts, ka Ādams un Ieva nav bijuši izdomāti tēli,
bet reālas personas. Mēs precīzi nevaram pateikt, cik daudz pirmo cilvēku varam
saukt par saviem priekštečiem.
Amerikāņu ģenētiķis Daglass Voliss un viņa grupa no Emori
universitātes Atlantā 1986. gadā izdarīja pētijumus ar mitohondrijiem (-cilvēku
iedzimtības materiālu sastāvdaļām), un atklāja, ka visas mūsdienu sievietes ir
cēlušās no “Ievām”, kuras dzīvojušas Āfrikā pirms 100 000 gadu.
Londonas Universitātes koledžas profesoram Dž. Džonsonam un
S. Ruhani un arī Oksfordas Universitātes profesoram Džīmam Veinskotam un viņa
grupai izdevās izpētīt cilvēka asins sastāvdaļas (beta globulīnu) paveidu
ģeogrāfisko sadalījumu. Secinājums: Āfrikā patiešām dzīvojušas sešas sievietes
aptuveni pirms 100 000 gadu, kas uzskatāmas par mūsdienu cilvēces “Ievām”.
1994. gada pavasarī Dr. Jans Kleins no Tībingenes publicēja
pētījumu par to, ka mūsu cilvēce attīstījusies aptuveni no 500 līdz 10 tūkstoši
indivīdiem.
“Nekas nav neticamāks par īstenību!”
(F.Dostojevskis)
Izmantotā literatūra
“DIEVU LAIKI -zemes pagājusī
nākotne”, Lass A. Fišingers “AVOTS” 1998.g.
“SVINKSAS SINDROMS”, Valters
Jergs Langbeins “AVOTS” 1997.g.
Saturs
Prologs
|
1
|
|
|
Kosmiskā teorija
|
1
|
|
|
Kosmiskās teorijas
vispārējais apraksts
|
1
|
|
|
Kosmiskās teorijas
pierādījumi
|
6
|
|
|
Izmantotā literatūra
|
7
|
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru