Protokols
nr.4.
Pieauguša
cilvēka psiholoģiskā izpēte.
Demogrāfiskie
dati.
Vārds Vairis
Dzimšanas dati 14.11.74.
Nodarbošanās Biznesmenis, ieguvis vidējo izglītību.
Uzmanības
pārbaude.
1.Landolta
gredzeni.
Min.
|
N
|
n
|
P
|
K
|
1.
|
110
|
5
|
4,5
|
0.95
|
2.
|
107
|
6
|
5,6
|
0.93
|
3.
|
104
|
4
|
3,7
|
0.96
|
4.
|
100
|
5
|
5
|
0.95
|
5.
|
106
|
4
|
3,8
|
0.96
|
6.
|
112
|
7
|
6,3
|
0.94
|
Vid.
|
106,5
|
5,2
|
4,8
|
0.95
|
Secinājumi.
·
Optimālais darba temps tiek
atrasts uzreiz
·
Darba temps ir vienmērīgs un
samērā augsts
·
Labas koncentrēšanās spējas un
samērā augsta precizitāte saglabājas visu testa veikšanas laiku.
2. Mjunstenberga
metode.
Tieši 2.min.
tiek izskatīts viss teksts. Izlaisti 4 lietvārdi un divi īsi darbības vārdi.
Secinājumi.
·
Augsts darba temps arī pie
traucējumiem
·
Labas koncentrēšanās spējas
traucējumu gadījumā.
Secinājumi par
uzmanību.
·
Optimālais darba temps tiek
atrasts uzreiz
·
Darba temps ir vienmērīgs un
samērā augsts
·
Labas koncentrēšanās spējas un
samērā augsta precizitāte saglabājas visu testa veikšanas laiku.
·
Augsts darba temps arī pie
traucējumiem
·
Labas koncentrēšanās spējas
traucējumu gadījumā.
Atmiņas
pārbaude.
1.20 vārdu
iegaaumēšanas tests.
Vārds/atk. reize
|
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
Politika
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Kapitulācija
|
+
|
-
|
+
|
+
|
+
|
Mīlestība
|
-
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Pārveidojums
|
+
|
+
|
-
|
+
|
+
|
Ironija
|
-
|
-
|
+
|
+
|
+
|
Dedukcija
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Tehnoloģija
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Izmisums
|
+
|
-
|
-
|
+
|
+
|
Ilūzija
|
-
|
+
|
-
|
+
|
+
|
Varbūtība
|
-
|
-
|
+
|
+
|
+
|
Disputs
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Humānisms
|
+
|
+
|
-
|
+
|
+
|
Motivācija
|
+
|
-
|
+
|
+
|
+
|
Leģenda
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Monopols
|
-
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Šaubas
|
-
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Paradums
|
-
|
-
|
+
|
+
|
+
|
Ģenētika
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Satraukums
|
-
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Domāšana
|
-
|
+
|
+
|
+
|
+
|
Kopā
|
55%
|
70%
|
80%
|
100%
|
100%
|
Pirmajā reizē
tiek reproducēti 55% vārdu, kas ir labs rezultāts. Ar katru nākošo reizi
mācāmība pakāpeniski aug, un ceturtajā atkārtošanas reizē tiek reproducēti visi
vārdi.
Secinājumi.
·
Vairim ir laba un precīza
īslaicīgā verbālā mehāniskā atmiņa
·
Mācāmība aug ļoti strauji
2.Asociatīvā
atmiņa ar paša veidotu atbalsta vārdu .
Nr.
|
Dotais vārds
|
Izvēlētais vārds
|
1
|
Atļauja
|
Aizliegums +
|
2
|
Iztēle
|
Fantāzija +
|
3
|
Noskaņojums
|
Garastāvoklis +
|
4
|
Slēdziens
|
Secinājums +
|
5
|
Ticamība
|
Procenti +
|
6
|
Intuīcija
|
Nojauta +
|
7
|
Pārliecība
|
Ticība +
|
8
|
Izturība
|
Spēks +
|
9
|
Jēdziens
|
Nozīme +
|
10
|
Darbība
|
Virzība +
|
11
|
Atruna
|
Nē +
|
12
|
Telpa
|
Birojs +
|
13
|
Būtne
|
Radība +
|
14
|
Likums
|
Noteikumi +
|
15
|
Vientulība
|
Tukšums +
|
16
|
Spējas
|
Prasmes +
|
17
|
Iegaumēšana
|
Atcerēšanās +
|
18
|
Indukcija
|
Dedukcija +
|
19
|
Sacerējums
|
Domas +
|
20
|
Relativitāte
|
Fizika +
|
Kopā
|
|
100%
|
Secinājumi.
·
Vaira paša veidotās asociācijas
ir pietiekoši stipras , lai reproducētu 100% vārdu.
·
Asociācijas , galvenokārt ir
vispārpieņemtas, acīmredzot pieņemtas kā subjektībvās.
3.Operatīvā
atmiņa, izmantojot redzes kanālu.
Pilnīgi precīzi
reproducētas visas 15 punktu kombinācijas.
Secinājums.
·
Vairim ir ļoti laba , precīza
redzes atmiņa.
Secinājumi par
atmiņu.
·
Vairim ir laba un precīza
īslaicīgā verbālā mehāniskā atmiņa
·
Mācāmība aug ļoti strauji
·
Vaira paša veidotās asociācijas
ir pietiekoši stipras , lai reproducētu 100% vārdu.
·
Asociācijas , galvenokārt ir
vispārpieņemtas, acīmredzot pieņemtas kā subjektībvās.
·
Vairim ir ļoti laba , precīza
redzes atmiņa.
Domāšanas
pārbaude.
1. Ravēna
tests
Sēr./Nr.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
Kopā
|
A
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
100%
|
B
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
100%
|
C
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
100%
|
D
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
100%
|
E
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
-
|
-
|
83.3%
|
Kopā.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
96.75
|
Secinājumi.
·
Varim ir adekvāta formas,
lieluma un izvietojuma uztvere gan vienas, gan daudzpazīmju sistēmā.
·
Ir ļoti labas spējas analizēt
raksta iekšējo telpisko struktūru
·
Ir prasme salīdzināt un
analizēt pazīmes, sintezēt veselo
·
Ļoti labi attīstīta spēja
atklāt pazīmju kombinēšanās loģiku un šo kombināciju variāciju loģiku
·
Vairim ir ļoti dinamiska
domāšana
2.Skaitliskās
analoģijas
No 35 piemēriem
precīzi veikti 31, jeb 88%
Secinājums.
·
Labas loģiskās analīzes spējas.
3.Vārdu
izslēgšana
Precīzi veikti 13 no 15 piemēriem.(86.7%)
Secinājums.
·
Labas verbāli loģiskās analīzes
spējas, būtisko pazīmju izdalīšanas spējas.
Secinājumi par domāšanu.
·
Varim ir adekvāta formas,
lieluma un izvietojuma uztvere gan vienas, gan daudzpazīmju sistēmā.
·
Ir ļoti labas spējas analizēt
raksta iekšējo telpisko struktūru
·
Ir prasme salīdzināt un
analizēt pazīmes, sintezēt veselo
·
Ļoti labi attīstīta spēja
atklāt pazīmju kombinēšanās loģiku un šo kombināciju variāciju loģiku
·
Vairim ir ļoti dinamiska
domāšana
·
Labas loģiskās analīzes spējas.
·
Labas verbāli loģiskās analīzes
spējas, būtisko pazīmju izdalīšanas spējas.
Kopsecinājumi.
Vairis ir 24
Gadus vecs , biznesmenis, ieguvis vidējo izglītību.
Vairis
uzreiz atrod optimālo darba tempu,tas ir vienmērīgs un samērā augsts.
Viņam ir labas
koncentrēšanās spējas. Visu uzdevuma veikšanas laiku saglabājas augsta
precizitāte
Vairim
raksturīgs augsts darba temps un labas koncentrēšanās spējas arī pie
traucējumiem.
Vairim
ir laba un precīza īslaicīgā verbālā mehāniskā atmiņa. Pildot uzdevumus ļoti
strauji aug Vaira mācāmība .
Vaira
paša veidotās asociācijas ir ļoti spēcīgas un ļoti labi palīdz iegaumēšanas
procesā. Asociācijas, galvenokārt ir vispārpieņemtas, acīmredzot pieņemtas kā subjektīvās.
Vairim ir ļoti laba redzes atmiņa.
Varim
ir adekvāta formas, lieluma un izvietojuma uztvere gan vienas, gan daudzpazīmju
sistēmā. Viņam piemīt ļoti labas spējas analizēt raksta iekšējo telpisko
struktūru, ir prasme salīdzināt un analizēt pazīmes, sintezēt veselo. Ļoti labi
attīstīta spēja atklāt pazīmju kombinēšanās loģiku un šo kombināciju variāciju
loģiku.
Vairim
ir ļoti dinamiska domāšana un labas loģiskās analīzes spējas.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru