Full subs: Learn English with Ricky Gervais in Latvian (latviski sub)




Lūk arī pats sūbu saraksts:


Jauns Orientieris Cilvēku Izpratnē!!!11111Oneonevone
SVEIKI! Un Esat aicināti mācīties angļu valodu kopā ar Ricky Gervais.
Mācies Angliski Ar Ricky Gervais
Es esmu Ricky Gervais
Ar mani - Karls Pilkingtons
Labi?
Es nerunāšu Jūsu valodā,
es netulkošu ko es saku,
es tikai runāšu angliski. Labi?
Tulkojums paradīsies ekrāna lejas daļā
Pirmā Mācība
Šis ir mans draugs - Karls Pilkingtons
Viņš ir Plikpauris!
Viņš ir PLIKPAURIS!
Viņam nav matu.
Karlam Pilkingtonam nav matu!
Jā es zinu, ka viņi redz, ka man nav matu.
Nē, nu es zinu.
Ta, Tad kādēļ viņiem tas būtu jāzin? Ja viņi mācās valodu, pliks..., Plika pleška nav tik svarīgi.
Iemāci viņiem lūgt pēc maizes vai piena.
Mēs nokļūsim līdz tam.
Bet, šis ir vairāk par draudzību un ģimeni...saproti?
Tātad, tas viss ir ļoti noderīgi, ir tik daudz vārdu.
Mums kaut kur ir jāsāk!
Ir pārāk daudz vārdu. Daudz vārdu.
!!!DAUDZ VĀRDU!!!
Nu tagad Jūs sakāt!
"Karls Pilkingtons ir plikpauris!"
"Karla Pilkingtona galva ir kā SASODĪTS APELSĪNS!"
Labi, es īsti nesaprotu kādēļ viņiem būtu to jāmācās.
Jo vienu dienu, iespējams, viņiem tas būs jāsaka.
Nē, bet mani jau tagad apceļ angļi,
es negribu, lai ķīnieši pēkšņi vienu dienu bliež: "Plikais, Sasodītais Apelsīns!"
Iemāci viņiem kā teikt "piens". "Man vajag pienu, pienu tējai."
Kafija! Māci man jēdzīgas lietas!
OK, ..........,
Labi, iemāci viņiem kaut ko!
Ar ko es runāju?
Ar cilvēkiem visā pasaulē, tie nemāk vēl runāt angliski.
Ķīnieši, ķīnieši grib.
KO?
Es esmu bijis Ķīnā, neviens no viņiem nesaprot angliski.
Tātad viņiem ir jāmācās angļu valoda.
Labi.
Tātad, ko viņi gribētu zināt?
Saproti, viņiem nav jāzina par pienu, jo viņiem nepatīk piens.
Viņi domā, ka angļi smaržo pēc piena.
VIŅI SMARŽO PĒC PIENA!
Smarža
Ko smarža nozīmē, Karl?
Smarža, Smaka.
VOVELLOS, tu smirdi!!!
Smirdošs!
SMIRDOŠS???
Smirdošs! Tātad ķīnietītis ir atbraucis šeit un iemācījies vārdu "smirdošs", ar nozīmi "Tu smirdi!".
Smaka, smako, smakoja.
Tas smakoja!
Dod piemēru!
Ehmmm..
TU SMIRDI!
TU SŪDS?
Kādēļ tu viņiem māci prie.....
Tu teici, tu gribi viņiem iemācīt kas ir smaka..
Jā labi, bet kāpēc tu viņiem māci bez prievārdiem un jēdzīgas gramatikas?
Kādēļ tu māci viņiem runāt šādi: "Mhmm, Smaka, Tu sūds?"?
Kādēļ tu viņiem māci tā?
Runā kārtīgi angliski.
Vienmēr runā KĀRTĪGĀ angļu valodā! Labi?
Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmm,
tad ko viņi grib zināt?
Ko "smaka" nozīmē!
Tad mēs runāsim pa vārdu "smaka".
Smaka ....... Šis ir par vārdu smaka.
Jā, nu kad kaut kas smird, viņi zin ko nozīmē smaka.
Kad kaut kas smako...
Ne vienmēr tas to nozīmē.
Ir arī jauka smaka.
Smaka var būt arī lietvārds. Smaka ir vārds!
Jā, bet viņiem ir jāatceras, ja kāds kādam saka "tu smirdi", tas ne vienmēr ir pozitīvi.
Ja saka: "Tu jauki smaržo", labi, bet ja kāds saka tu "tu smirdi/smaržo", Var dabūt pļauku sejā.
Pļauka sejā, Pļauka sejā!
Karl, ko nozīmē "pļauka sejā"?
Kāds tevi iepliķē!
Sliktākā angļu valodas stunda kā jebkad...
Tāpēc mums jākoncentrējas.... Vai mēs koncentrējamies uz ķīniešiem?
Nē!
Mums vajadzētu!
Jo redz, dažādi cilvēki grib dažādas lietas.
Jā.
Ko ķīnieši grib, kad viņi atbrauc uz Angliju?
Labi.
Ko viņi grib?
Kāpēc tu runā ar manīm takā es nesaprastu ko tu saki?
Jo es cenšos izdomāt, kas būtu saprotams viņiem.
Ok..., aizmirsti no kurienes, viņi ir atbraukuši, vini grib tās pašas lietas.
Nē, bet vārdi nenozīmē tās pašas lietas.
Ir dažas vietas pasaulē, kur smird.
Viņiem nebūtu jāsaka, ka šeit smird, jo viņi nāk no smirdīgākas vietas.
Nē, viņi nav.
JĀ, VIŅI IR.
Piens! Darām "Piens".
Darām pienu priekš visiem, kas nav angļi.
Mēs tagad notēlosim scenāriju kur mums ir nepieciešamas piens.
Labi? Labi.
Sveiks, Karl!
Labi..
Vai vēlies krūzīti tējas?
Jā!
Jā, LŪDZU!
JĀ, LŪDZU!
Spēcīgu. Kādas tējas maisiņš Jums ir?...
Tas – tas ir jautājums ko es vaicāju, jo atšķīrās piena apjoms.
Vai Jums ir "thyphoo"?.... tas nozīmē vairāk pienu!
Thyphoo NENOZIMĒ vairāk pienu.
Tas ir ļoti spēcīgs tējas maisiņš.
Viņiem nav jāzina sīkumi, šis nav ceļojumu gids.
Šī angļu valoda cilvekiem...
Sāc no sākuma! Ok!
Sveiks, Karl!
Vai vēlies krūzīti tējas?
Jā, ļoti, es slāpstu.
Stipru, bez cukura.
Tējas maisiņš OK?
.....................Ko?..............
Jā, tējas maisiņš, jā!
Vajadzētu būt labam...
Vai vēlies pienu?
Tikai lāsīti. Lāsīti, nedaudz.
Vai Jūs vēlaties pustrekno(>1.7% tauku) pienu?
Jā.
Whouv!... (norāda, ka pietiek liet pienu)
(Dzer...), laba tāā..
Karl izbauda savu tēju.
Viņam tā ir stipru ar lāsīti pienu.
Tātad tie nu ir pamati Anglijā.
Mums patīk dzert tēju. Mēs dzeram teju, mēs arī dzeram kafiju un alu.
Ejam iepirkties!
Nu es ienāku veikalā....
(durvju Zvans)
Labdien!
Sveiki!
Es gribu zivi!
Kādu zivi Jūs gribat? Mums ir daudz.
Kādas zivis Jums te ir?
Daudz, man nav laika, ja godīgi, Jūs esat atnācis saspringtā perjodā.
Apskatieties un tad nāciet pie manīm.
Es nesaprotu kāda tipa zivs ir šī.
Tas ir lasis.
Kas ir lasis?
Ķīnieši un japāņi zina zivis ļoti labi, es nedomāju....
OK, Beidz domāt tikai par ķīniešiem un japāņiem, es nesaprotu kur japāņi parādījās.
Šis ir priekš visiem, kas vēlas iemācīties angliski. Visapkārt pasaulei.
tie var būt spāņi, francūži, vācieši. Saproti?
Kāpēc tev rūp tikai ka ķīnieši iemācās?
Jo vairākums spāņi jau runā angliski. Viņiem tika iemācīts.
Bet nu labi, LASIS - tā ir zivs! Citas zivis ir vairāk gaļīgas..Tuncis.
Kādu lietu Jūs gribat šodien nopirkt? Tas ir jums vai priekš kāda cita?
Tas ir man, es vēlos nopirkt zivi, lūdzu.
Jūs noteikti zināt kas lasis ir, apskatieties uz TO!
Skaties uz Zivi!
Šeit to sauc "lasis". No kurienes Jūs esat?
Es nerunāju angliski.
Es vienkārši ietītu jebkuru vecu mēslu, un dotu...
Jums patiks šis!
Ceineris, uzmestu tevi.
Jo es esmu aizņemts. Tā notiek šajā valstī.
Es ieteiktu uzmanīties skatītājus. Ja dodaties uz angliju, neļaujiet sevi uzmest.
Uzmest. Piečakarēts, Izmantots, ehmm...
Apstrādāts kā Losis.
Apstrādāts kā Losis.
Skaties uz šo ārzemnieku, es viņu apstrādāju kā Losi.
Šeit angļu valoda kļūst sarežģīta, jo lasis, daudz angļu vardi, var nozīmēt daudz lietas.
"Apģērbs"....."Kur?"..........
Tas pats vārds - cita nozīme. APĢĒRBS. KUR tu paliki?
Es valkāju(apģērbs) džemperi. KUR tu biji?
KUR?
Ģeniāli!
Viens vārds - divas nozīmes!....
Iekš SPĀ!
Es vēlos pierakstīties uz ārstēšanu.
Ok, kad Jūs domājat?
Uhmmmm.
Mēs esam aizņemti visu šodienu. Rīt?
Vai mēs nevaram visu darīt šodien? Kādēļ tas viss nevarētu būt pieejams tūlīt?
O' labi, es Jūs varu iespiest tagad. Kāds vel nav atnācis.
Būsiet gatavi pēc 10 minūtēm?
Ok, labi, OK!
Ko Jūs vēlētos?
Es vēlētos muguras, pakaļas un kules vaksāciju lūdzu.
Es vēlotos, lai man būtu izvaksēta mugura, izvaksēta pakaļa un izvaksēta kule.
Labi.
Vai Jūs pats ārstējat?
Nē!
Es to vēlētos!
Es nevaru!
Kāpēc?
Man ir jābūt pieņemšanā, kur es varu uzklausīt zvanus.
Nu labi.
Jūs nevarat pieprasīt kurš ārstēs Jūsu kuli, pakaļu vai muguru, jo ir sieviete aizmugurē,
kas izārstē pakaļu.
Labi, tad.....
Tu esi sasodīti nenormāls!...
Nē, nē, pagaidi, pagaidi! Ok, ok.
Nu uzjautā man kādus jautājumus.
Man nav jājautā nekas ,es teicu ka tu varēsi nākt iekšā pēc 10 min.
Es neesmu atmaksāts vai kvalificēts, lai ārstētu tavu dirsu.
Uzgaidi, uzgaidi. OK.
Faktiski, domājot pa to visu, mati uz manas muguras nav uzauguši,
nav arī uz pakaļas, bet mana kule ir ļoti mataina. Uzgaidi!
Mana kule ir ļoti mataina!
Man nav nepieciešams vaksēt manu muguru vai pakaļu, bet kuli gan.
Labi. Ir tā ka, es esmu pārsteigts, ka tu to nēsi izdarījis pats.
Jo mugura un pakaļa ir grūtās vietas, kuli var nodzīt pats.
Ja godīgi, tam visam būtu jāaug reizē, tātad nav kaut kas kārtībā ar tevi.
Nē....
Jo tev ir mataini pauti! Tava mugura ir jauki plika.
Pliks! PLIKS!
Sasodīts, atkal!
Mana mugura ir plika, mana pakaļa ir plika, bet mana kule ir jāvaksē.
Labi.
Tas ir kā ārkārtas stāvoklis - Mani bumbas ir ļoti matainas!
Vai es varu tās novaksēt Lūdzu?
Jā!
Cik daudz tikai pa bumbām?
15. mārciņas.
15. mārciņas par abām?

Tātad 7.5 par katru.
Jā, bet mēs nedalām! Tāda ir cena!
Man ir divas bumbas, cik olas ir bumbas ir tev Karl?
Divas!
Karlam ir divas bumbas.
Vai tavas bumbas ir matainas?
Vidēji.
Ok, kas ir dīvaini, jo Karla bumbas ir matainas, bet viņš ir pilks uz galvas.
Viņa galva izskatās kā bumba, viņa galva izskatās kā PLIKS PAUTS.
Karlam ir galva kā pliks pauts, bet viņa pauti nav pliki.
Ok, cik ilgi aizņems laiku, lai novaksētu man bumbas?
Uhmmm, 10 minūtes.
......!!!!DESMIT...MINŪTES!!!!......
ok, ok...Tātad būs 15 mārciņas un 10 minūtes.
Vai Jūs to varat izdarīt tūlīt pat?
Es to nedarīšu, jums to darīs Leslija aiz sienas.
Es tiešām nevēlos, es esmu nedaudz kautrīgs. Es zinu Jūs.
Jūs neziniet mani, jūs tikko uzradāties.
Vai Jūs man novaksēsiet bumbas?
NĒ! Es nevaksēšu Jūsu bumbas, pautus, skrotums, kas vel tur ir? Zīli, ja tev vajag tikai vienu apstrādāt. Kuli...(kas vel tur ir)
Labi beigsim ar vaksāciju!
Pie daktera!
Sveiks dakter!
Sveiki!
Man ir sāpes.
Ok, kur Jums ir sāpes?
Manā Ānusā!
No protams, ka tur!
Nekas nav derīgs no šī, lai mācītos valodu! Tu dodies mājās, ja esi slims.
Nē,...ja, ja ārzemnieks ir šajā valstī....
Viņš nevar doties pie daktera ar sāpošu pakaļu, viņam jādodas majās ar pirmo lidmašīnu!
Kādēļ Jūs nedodaties ceļot, Jūs taču esat šeit kā tūrists. Ja?
Jā!
Nu tad apskatiet Londonu, nevis uztraucieties par spalvainiem pautiem.
Apskatiet Londonas aci!
LONDONAS ACI!
Londonas torni, tās ir lietas, kas būs noderīgas viņiem.
ok,
Londonas torni, Londonas aci, buckinghamas pili, karalieni....
Es nekad neesmu biju brīvdienās kur manu ānusu kāds ir skatījis.
Pat ne šeit "Mājās". Dod viņiem noderīgus vārdus.
Fromage!
Kādēļ tu viņiem māci franču vārdu, ja mēs mācam angliski?
Es tik saku noderīgas frāzes, "Man ir galvas sāpes."
OK, kādu scenāriju tu viņiem runātu, lai iemācītu?
Kārls mums mācīs noderīgu scenāriju.
Kas būsi tu?
Viss ko tu gribi.
Ko tu gribi darīt?
Miskastes vēl nav iztīrītas.
Un ok?
Kas tu esi?
Tu izdomā šo scenāriju!
Tad tu esi dome?
Tava izvēle!
Labi, tu esi mans kaimiņš.
OK!
Kādēļ tu turpini turēt miskastes ārā? Miskastnieki nenāk līdz pat ceturtdienai. Tu turpini turēt miskasti ārā.
Piedod Kārl, man ļoti žēl. Problēmiņa, es pamodos šorīt.
Ir palicis sliktāk kā jebkad. Štrumbantes ir izspiedušas manas oliņas zemu, jo es esmu vecs...
Klausies, lūdzu izliec miskastes trešdienās.
Es nevaru manas olas ir pārāk zemu, jo es esmu vecs vīrs.
Miskastnieki nenāk līdz pat ceturtdien, tagad ir otradiena, nāk lapsas,
mēsli pa visam malām, tas ir divas sasodītas dienas ātrāk,
es cenšos pārdot savu dzīvokli, tavas netīrās kakainās apenes pār visu sasodīto cementu.
Tā ir noticis ar tevīm? Vai ne?
Jā, jā bija.
Tiešām ja?
Jā.
Kās notika?
Viņiem viss pie dirsas! VISS PIE DIRSAS!...
Es ceram, ka tas Jums bija noderīgi un kad Jūs apciemojat Angliju, Jūs varat runāt kā anglis.
Paldies par mācīšanos runāt angliski ar Ricky Gervais un Karlu Pilkingtonu.
Uz drīzu tikšanos! Uz drīzu tikšanos!

!!!Darbu ar lepnumu iztulkoja CeleronS!!!






Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru